A "Party hordó"

2010.02.17. 16:35 - Bastian86

Egyszer volt egy vidéki kis házikóban egy házi buli. Jó sokan voltak, a pia sem volt kevés, a legújabb disco zenék szóltak, tehát mondhatni nagy buli volt kialakulóban. Mindenki jól érezte magát már és a buli a csúcspont volt,amikor észrevettem, hogy alig táncolnak már és egy szoba előtt sorban állnak az emberek. Gondoltam ez biztos érdekes,tehát keresztül tolakodtam, hogy bejussak mindenki előtt. Amit láttam az teljesen ledöbbent a mai napig.

Balra nézve egy ágyon 3 pasi kiterülve. Jobbra az ágyon egy srác éppen előlről tolja a csajt,majd kihúzza és odamegy a többiekhez dumálni. Közben a sorban a következő pasin már rajta a gumi és ugrik a csajra. Ő elég hamar elsült, majd jönne a következő pasi,de a csaj kiteszi a kezét ellenzően és megszólal, hogy: "Ne! Most már ne!Mert meg fog haragudni a pasim!". Mindezt az ötödik pasi után mondta.Szégyen kicsit. Sajnálom a barátját utólag is. A pasit amúgy nem sokat érdekelte ez a duma és ellökve a csaj kezeit már ment is az újabb menet. Kicsit shokkolt a dolog,de magamhoz térve végül kimentem inkább,de nem nagyon tudtam feldolgozni a történetet,mert akárhogy is nézzük ez kicsit meredek meg nagyon ciki is.

Hallottam már a gruppenről,de ez nem az volt. Hallottunk már szendvicsről is,de ez...az sem volt. Végül a buliban megszületett a helyes szakszó egy pohár pálinka mellett. "Party hordó". Bárki meghúzhatja ott van a sarokban, a buli végéig biztos kitart és minden pasi élvezheti,ha vállalja a felelősséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanalmastortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr971766600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása